Page 9 - Gelişim Sokağı Ocak 2022
P. 9
GELİŞİM OKULLARI GELİŞİM SOKAĞI BÜLTEN 9 PROJELER
GELİSİM MIDDLE SCHOOL’S ANNUAL DEBATE CONTEST
The annual debate contest between the seventh grade students Geleneksel her yıl düzenlenen 7. sınıflar arası tartışma et-
was held on 11 November, with the participation of our sixth kinliğimiz 6 ve 7. sınıflarımızın katılımıyla 11 Kasım’da ger-
and seventh grade students. After the in-class debate sessions, çekleşti.
approximately two students were chosen from each class to
represent their classmates. The chosen students discussed the Jürimiz Berna Akman, Beyza Kahraman ve Gabriel Smith,
question “Are wars constructive or destructive?”. Their friends, “The Best Participant” ödülünü Dersu Taşkın’a, “The Hono-
along with the sixth grade students were in the audience to rable Mention” ödülünü Emre John Akan’a ve “The Outs-
show their support. tanding Participant” ödülünü de Utku Sambol’a vererek,
bütün katılımcılara desteklerini gösterdiler.
Berna Akman, Beyza Kahraman and Gabriel Smith were on the
judge’s panel and they awarded Emre John Akan with the Hon-
orable Mention Award, Utku Sambol received the Outstanding
Participant Award, and Dersu Taskin was given the Best Partici-
pant Award.
GELİŞİM MANGALA TURNUVASI
Okulumuz ortaokulu matematik zümresi tarafından 11-15 Ekim
tarihleri arasında Mangala Turnuvası düzenlendi.
Dikkatini yoğunlaştırma, odaklanma, ezberci zihniyetten uzak-
laşma, strateji geliştirme, zihinde canlandırma gibi faydaları olan
Mangala, ortaokul 5, 6, 7 ve 8. Sınıf öğrencilerimizin katılımıyla
..............................................................................................
okulumuz bahçesinde bir hafta boyunca devam etti.
MİTOZ BÖLÜNME PROJELER
MÜNAZARA KULÜBÜMÜZ
EĞİTİMDE
Okulumuz Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenleri rehberliğinde yıl
boyunca yüz yüze ve online olarak devam edecek olan eğitim-
lerimizin ilki 2 Ekim Cumartesi günü gerçekleştirildi. 2012 yılın-
dan beri Türkiye’nin en büyük özel eğitim kurumları ve devlet
kurumlarıyla ortaklaşa yürüttüğü organizasyonlarla münazara Mİitoz bölünme ile ilgili hazırladıkları maketler ile hem
etkinliklerinde öncü konumdaki “Argüman Fabrikası’nın eğit- yaratıcılıklarını geliştirdiler hem de interaktif ders öğ-
menlerinden Damla Topuz tarafından verilen eğitime öğrencile- renimi gerçekleştirmiş oldular.
rimizin ilgisi oldukça yoğundu.